Kesä Perheentalolla

Lapsiperheiden Nuku yö ulkona -tapahtuma Lykynlammella 28. - 29.8.

Nyt lapsilla on mahdollisuus kokea, miltä ulkona nukkuminen tuntuu. Nuku yö ulkona -tapahtuma alkaa lauantaina iltapäivällä ja illan aikana ohjelmassa on leikkejä, pelejä ja evästelyä nuotion ääressä. Yöksi majoitutaan telttoihin ja aamulla nautitaan yhteinen aamupala. Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Joensuun Ladun kanssa.

Ilmoittautuminen alkaa lauantaina 7.8. Seuraa tiedotusta Joensuun Ladun ja Perheentalon nettisivuilla sekä somessa.

Lisätiedot:

Mia Ylhäinen mia.ylhainen@pelastakaalapset.fi    p. 050 413 0563

Joensuun Perheentalon toimintaa keväällä 2021

PDF-tiedostoTOIMINTALISTAUS_kevät 2021.pdf (800 kB)

KYSELY LAPSIPERHEIDEN VANHEMMILLE

Pelastakaa Lapset ry:n Itä-Suomen alueen paikallisyhdistykset ovat suunnittelemassa uudenlaisia toimintamuotoja alueen lapsiperheille ja vanhemmille. Suunnittelussa ja toiminnan kehittämisessä pidetään tärkeimpänä sitä, että tulevat toimintamuodot vastaisivat alueen lapsiperheiden ja vanhempien tarpeisiin ja toiveisiin.

Toivommekin vastauksia oheiseen kyselyyn. Vastaaminen kyselyyn tapahtuu nimettömänä, eikä yksittäisiä vastauksia julkaista missään. Kysely sisältää 11 kysymystä ja vastaaminen vie aikaa noin 5 minuuttia. Pääset vastaamaan täällä: https://forms.office.com/r/VzpqHQJWYT

Kiitämme vastauksestasi!

Halutessasi saat lisätietoja hankesuunnittelijalta:

Piia Toroskainen

piia.toroskainen@pelastakaalapset.fi