Vanhempien kohtaamispaikka

Ryhmä on tauolla ja tapaamiset jatkuvat taas syyskuussa 2021. Tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Avoinna tiistaisin klo 10.30-11.30 sekä torstaisin klo 16-17

Kohtaamispaikka on avointa toimintaa kaikille vanhemmille, jotka kokevat tarvetta kohdata muita vanhempia etäyhteyksien avulla. Paikalla on myös Perheentalojen työntekijöitä. Kohtaamispaikassa voit jakaa itsellesi ajankohtaisia asioita, saada niihin liittyviä vinkkejä ja kokemuksia sekä tietoa niin muilta kohtaamispaikan osallistujilta kuin työntekijöiltä. Kohtaamispaikkaan tullaksesi sinulla ei tarvitse olla mitään erityistä asiaa, josta haluat puhua: voit tulla myös vain oleskelemaan ja tutustumaan muihin osallistujiin. Kohtaamispaikka on Whereby –nimisessä palvelussa, joka ei vaadi esimerkiksi erillistä rekisteröitymistä tai sovelluksen asentamista. Voit osallistua itsellesi sopivaan aikaan aukiolojen puitteissa, käyttää valitsemaasi laitetta sekä olla muihin yhteydessä joko videoyhteydellä tai kirjoittaen.

Haluamme, että kohtaamispaikassa oleminen on kaikille mukavaa ja turvallista. Tutustuthan siis huolella seuraaviin asioihin, ennen kohtaamispaikkaan astumista:

• Tulemalla kohtaamispaikkaan hyväksyt Wherebyn asettamat käyttöehdot.

• Liity huoneeseen etunimelläsi tai nimimerkillä sekä selaimellesi että Wherebylle oikeudet käyttää laitteesi mikrofonia ja kameraa.

• Painaessasi ”knock” palvelu ottaa kasvoistasi kuvan, joka näkyy hetkellisesti huoneessa oleville työtekijöille, jotka laskevat sinut sisään huoneeseen.

• Toivomme, että jokainen avaisi kameran ainakin hetkeksi huoneeseen liittyessään.

• Toisen henkilökohtaisista asioista ei saa puhua huoneen ulkopuolella.

Jos sinua ei lasketa sisään huoneeseen…

• Varmista, että olet toiminut edellä olevien ohjeiden mukaisesti.

• Kerrallaan huoneeseen mahtuu 12 henkilöä, joten huone voi olla täynnä. Voit kokeilla liittyä uudelleen hetken päästä.

ASTU SISÄÄN KOHTAAMISPAIKKAAN TÄSTÄ

Jos sinulla on ongelmia liittymisessä tai haluat muuten kysyä kohtaamispaikan toimintaan liittyen, voit olla yhteydessä Janikaan (janika.hyvonen@pelastakaalapset.fi, 0505992598).